niedziela, 1 grudnia 2013

PROLOG

Ludzie po raz kolejny próbują mi wmówić żebym była taka jaka oni zapragnął, że mam się trzymać i absolutnie nie wolno mi płakać, mam zapomnieć w tydzień o ludziach aczkolwiek o chłopaku bo i tak był '' Chujem '' . Że mam na nowo sobie ułożyć życie, że mam gnać na przód i się nie obracać za przeszłością  gdyż od teraz liczy się teraźniejszość. Mój ojciec zabiera mi wszystko po kolei tymi ciągłymi wyprowadzkami on nie rozumie ile dla mnie znaczy zawrzeć nowe znajomości , on nie wie jakie to dla mnie bywa trudne .
Wciąż powtarza jak bardzo mnie kocha i jak bardzo się o mnie troszczy  ale sam stawia bardzo wysoką poprzeczkę powtarzając , że wszystko jeszcze przede mną . Wciąż mam tylko nadzieje , że wróci do mnie to co odeszło.Przyjaciele to najlepsze co Nam się trafia, to takie ludzkie anioły, które czuwają nad Nami gdy ich potrzebujemy niestety nigdy nie zaznałam prawdziwej przyjaźni przez mojego ojca i jego żenującą prace.
Niektórzy myślą , że łatwo jest mi z tym wszystkim. Staję przed lustrem, patrzę w swoje oczy, poprawiam fryzurę i idę, żyję jak gdyby nigdy nic się nie stało. Myślisz pewnie, że nie otrzymałam ciosu, nie mam ran, nie mam nawet blizn, bo nikt mnie nie skrzywdził. Myślisz pewnie, że daję radę, oddycham łatwiej niż kiedykolwiek, że jestem zadowolona z dnia. Myślisz pewnie, że nie tęsknie, nie żałuje. Myślisz pewnie, że to był mój wybór. Mylisz się ze wszystkim...
Co miesiąc ewentualnie trzy widzę nowe okolice, albo tata mnie wywozi na drugi koniec kraju jak stało się w tym przypadku albo do innego Państwa. 
Wychowałam się bez mamy nadal czasami trudno mi o niej wspominać sądzę, że była dobrą kobietą , nie mam rodziny mam tylko jego mojego tatę który przewozi mnie jak zwykły bez użyteczny przedmiot.
Mam najszczerszą nadzieje, że w New Yorku zabawie więcej niż trzy miesiące . 


~~~~~~~
Prolog jak to prolog jest oczywiście krótki ale i tak mam najmniejszą nadzieje,że wam się spodoba lub was zaciekawi do dalszego czytania .
Oczywiście zachęcam do zostawiania opini w postaci komentarza bo to naprawdę motywuje 
Rozdział pierwszy pojawi się niebawem :)  

6 komentarzy:

  1. Boski ! Zaciekawił mnie i mam nadzieje że szybko pojawi się następny ;*
    Jestem ciekawa jak potoczy się ta historia i jak główna bohaterka pozna się z głównym bohaterem :D
    Pozdrawiam i zapraszam do Mnie :D
    http://this-bloodless-battle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :D
    Mogła byś dodać możliwość subskrybowania ? Tak będzie nam, czytelnikom, łatwiej trafić na nowy rozdział.
    Z niecierpliwością czekam na następny ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. po zwiastunie zapowiada się fajnie, kiedy 1 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w trakcie pisania , dzisiaj jak mi sie uda bedzie 1 rozdzial :)

      Usuń